-1.79% Bitcoin (BTC) 28052.85 EUR
-2.38% Ethereum (ETH) 1894.32 EUR
-3.71% Litecoin (LTC) 64.9 EUR
-4.52% B-Cash (BCH) 186.86 EUR
-0.74% Ethereum (ETH) 0.0682053 BTC
-2.15% Litecoin (LTC) 0.00233714 BTC
-3.05% B-Cash (BCH) 0.0067266 BTC
-2.21% Bitcoin (BTC) 29419.6638 USDC
+0.63% USD Coin (USDC) 0.96 EUR
-2.31% Bitcoin (BTC) 29443.217 USDT
+0.63% Tether (USDT) 0.95 EUR
-4.13% Chainlink (LINK) 6.75 EUR
-2.99% Chainlink (LINK) 0.00024301 BTC
-2.46% Dogecoin (DOGE) 0.08 EUR
-0.67% Dogecoin (DOGE) 0.00000295 BTC
-1.87% Uniswap (UNI) 4.8 EUR
0.00% Uniswap (UNI) 0.00017321 BTC
-5.62% Cardano (ADA) 0.5 EUR
-3.69% Cardano (ADA) 0.00001823 BTC
+1.98% Tron (TRX) 0.06 EUR
+3.34% Tron (TRX) 0.00000247 BTC
-3.06% Shiba Inu (SHIB) 0.0000114 EUR
-1.15% Binance Coin (BNB) 284.21 EUR
+0.57% Binance Coin (BNB) 0.01022524 BTC
+0.57% Binance USD (BUSD) 0.96 EUR
-2.32% Bitcoin (BTC) 29398.878 BUSD
+1.73% Zcash (ZEC) 99.24 EUR
+3.21% Zcash (ZEC) 0.0035653 BTC
-1.20% Basic Attention Token (BAT) 0.00001316 BTC

Το Floki Inu συνεχίζει το αμφιλεγόμενο ad blitz στο Λονδίνο

26-04-2022

Ο αντίπαλος του Dogecoin, το Floki Inu, ξεκίνησε αυτό που αποκαλεί μια “επιθετική” μάρκετινγκ καμπάνια στο Λονδίνο, κολλώντας διαφημίσεις στους σιδηροδρομικούς σταθμούς της πόλης και στα διάσημα κόκκινα λεωφορεία της.

 

Το Floki Inu ανακοίνωσε τη νέα καμπάνια σε ένα blog στις 23 Απριλίου, σημειώνοντας ότι “το κρυπτονόμισμα του λαού” θα αρχίσει να διαφημίζεται στο πλευρό 100 λεωφορείων και σε 203 αφίσες στους σταθμούς του μετρό της πόλης από τη Δευτέρα 25 Απριλίου. Η νέα καμπάνια για το memecoin έρχεται μετά από ένα παρόμοιο μάρκετινγκ στα τέλη του 2021 που προκάλεσε σάλο με το μέλος της συνέλευσης του Λονδίνου, την Sian Berry, που προσπάθησε να απαγορεύσει όλες τις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων στα δίκτυα τρένων και λεωφορείων της πόλης.

 

Η τελευταία καμπάνια του Floki Inu περιείχε ταμπέλες που έγραφαν “Χάσατε τοDoge? Αγοράστε Floki.” Τον Νοέμβριο, η Berry δημοσίευσε ένα tweet παρομοιάζοντας τα κρυπτονομίσματα με τον τζόγο, προσθέτοντας ότι οι δημόσιες υπηρεσίες δεν πρέπει να διαφημίζουν “επικίνδυνα” σχέδια.

 

Η καμπάνια έλαβε τόσο πολύ αρνητική προσοχή που η Αρχή Διαφήμισης και Προτύπων (ASA) του Ηνωμένου Βασιλείου παρενέβη, απαγορεύοντας τη διαφήμιση με απόφαση στις 2 Μαρτίου, καθώς “εκμεταλλευόταν τους φόβους των καταναλωτών να χάσουν την ευκαιρία, μείωσε τις επενδύσεις σε κρυπτονομίσματα και εκμεταλλεύτηκε την απειρία των καταναλωτών.”

 

Ωστόσο, ο Sabre, το ψευδώνυμο του Διευθυντή Μάρκετινγκ του Floki Inu τόνισε στην ανακοίνωση ότι η ομάδα δεν έχει καμία πρόθεση να παραιτηθεί παρά την ρυθμιστική απώθηση:

 

“Κατά μία έννοια, αυτή η δεύτερη καμπάνια στο Λονδίνο είναι μια ακόμη μεγαλύτερη νίκη για τη Floki και τη βιομηχανία κρυπτογράφησης συνολικά από την πρώτη, καθώς η ομάδα μας έχει αγωνιστεί για το δικαίωμα να διαφημίσει το πρωτοποριακό μας έργο στο κοινό.”

 

Νωρίτερα φέτος τον Ιανουάριο, η ASA συνέχισε με μια σειρά από απαγορεύσεις στις διαφημίσεις κρυπτογραφικών εταιρειών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η ρυθμιστική αρχή σταμάτησε δύο διαφημίσεις από το Crypto.com που προώθησαν την ευκολία αγοράς Bitcoin και την απόκτηση ανταμοιβών απόδοσης, καθώς δεν δήλωναν τον κίνδυνο της επένδυσης.

 

Στα μέσα Δεκεμβρίου 2021, έξι εταιρείες κρυπτογράφησης επλήγησαν με απαγορεύσεις διαφημίσεων από την ASA επειδή “εκμεταλλεύτηκαν την απειρία των καταναλωτών” και επίσης απέτυχαν να αποδείξουν τον κίνδυνο επένδυσης σε κρυπτογράφηση.

 

Πηγή: Cointelegraph