-2.14% Bitcoin (BTC) 28225.15 EUR
-2.72% Ethereum (ETH) 1908.13 EUR
-4.72% Litecoin (LTC) 65.76 EUR
-5.97% B-Cash (BCH) 188.42 EUR
-0.74% Ethereum (ETH) 0.0682962 BTC
-2.46% Litecoin (LTC) 0.00235532 BTC
-4.02% B-Cash (BCH) 0.0067468 BTC
-2.86% Bitcoin (BTC) 29561.3163 USDC
+0.77% USD Coin (USDC) 0.96 EUR
-2.75% Bitcoin (BTC) 29589.667 USDT
+0.72% Tether (USDT) 0.95 EUR
-5.51% Chainlink (LINK) 6.82 EUR
-3.58% Chainlink (LINK) 0.00024378 BTC
-3.45% Dogecoin (DOGE) 0.08 EUR
-1.66% Dogecoin (DOGE) 0.00000295 BTC
-2.76% Uniswap (UNI) 4.89 EUR
-0.57% Uniswap (UNI) 0.00017503 BTC
-5.89% Cardano (ADA) 0.51 EUR
-4.04% Cardano (ADA) 0.00001826 BTC
-0.03% Tron (TRX) 0.06 EUR
+2.05% Tron (TRX) 0.00000248 BTC
-2.53% Shiba Inu (SHIB) 0.00001155 EUR
-1.04% Binance Coin (BNB) 286.23 EUR
+1.18% Binance Coin (BNB) 0.01023433 BTC
+0.66% Binance USD (BUSD) 0.96 EUR
-2.90% Bitcoin (BTC) 29553.0444 BUSD
-0.31% Zcash (ZEC) 100.19 EUR
+1.72% Zcash (ZEC) 0.0035754 BTC
-1.04% Basic Attention Token (BAT) 0.00001328 BTC

Η Ισπανική κυβέρνηση θα εφαρμόσει νέους κανόνες για τις διαφημίσεις κρυπτογράφησης

18-01-2022

Η ισπανική χρηματοπιστωτική ρυθμιστική αρχή Comisión Nacional del Mercado de Valores, ή CNMV, ανακοίνωσε νέους κανονισμούς για τη διαφήμιση επενδύσεων σε κρυπτονομίσματα. According to the new circular that will take effect on February 17, 2022, crypto ads must  “σαφής, ισορροπημένες και δίκαιες” ενώ παράλληλα να παρέχουν επαρκείς πληροφορίες για τους κινδύνους που εμπεριέχονται κατά την επένδυση σε κρυπτογράφηση.

 

Οι νέοι κανόνες απαιτούν επίσης από τους διαφημιστές που στοχεύουν 100.000 άτομα ή περισσότερα να ενημερώνουν τη ρυθμιστική αρχή 10 ημέρες νωρίτερα. Μετά την αρχική αναφορά, οι υπόλοιπες διαφημιστικές δραστηριότητες θα εποπτεύονται από το CNMV, αλλά δεν θα απαιτούν σύνθετες αναφορές.

 

Το CNMV κατέστησε επίσης σαφές ότι οι influencers καλύπτονται από τους νέους κανονισμούς για τη διαφήμιση. Οι κανόνες ισχύουν για παρόχους υπηρεσιών κρυπτογράφησης που προβάλλουν διαφημίσεις μόνοι τους ή μέσω τρίτων παρόχων διαφημίσεων, όπως οι crypto επηρεαστές.

 

Εκτός από αυτούς τους κανόνες, το CNMV απαιτεί επίσης από τις διαφημίσεις κρυπτογράφησης να περιλαμβάνουν ένα απόσπασμα που ενημερώνει το κοινό ότι οι επενδύσεις σε κρυπτογράφηση δεν ρυθμίζονται και μια προειδοποίηση ότι μπορεί να χαθεί ολόκληρο το επενδυμένο ποσό. Τέλος, οι διαφημίσεις πρέπει επίσης να παρουσιάζουν συνδέσμους για περισσότερες πληροφορίες.

 

Ενώ η ρυθμιστική αρχή στοχεύει διαφημίσεις, η έκδοση περιουσιακών στοιχείων και άλλες υπηρεσίες που σχετίζονται με κρυπτογράφηση δεν καλύπτονται από τους νέους κανόνες.

 

Σχετικά: Μέλος της συνέλευσης του Λονδίνου ζητά την απαγόρευση των διαφημίσεων κρυπτογράφησης σε τρένα και λεωφορεία

 

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου, ή ASA, καταπολεμά επίσης τις διαφημίσεις κρυπτογράφησης. Πέρυσι, η ρυθμιστική αρχή διαφήμισης αφαίρεσε τις διαφημίσεις των εταιρειών κρυπτογράφησης Coinbase, Kraken, eToro και άλλων για παραβιάσεις διαφημίσεων. Πιο πρόσφατα, η ASA απαγόρευσε δύο διαφημίσεις εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα από το Crypto.com.

 

Εν τω μεταξύ, η Νομισματική Αρχή της Σιγκαπούρης εξέδωσε επίσης περιορισμούς στις διαφημίσεις κρυπτογράφησης. Οι κατευθυντήριες γραμμές απαγορεύουν στους παρόχους ψηφιακού token πληρωμής ή DPT να διαφημίζουν τα προϊόντα τους σε δημόσιους χώρους όπως δημόσιους ιστότοπους δημόσιας συγκοινωνίας, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ραδιοτηλεοπτικά και έντυπα μέσα. Ωστόσο, οι πάροχοι DPT εξακολουθούν να μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στους εγγενείς ιστότοπους και τις εφαρμογές για τις κινητές συσκευές τους.

 

Πηγή: Cointelegraph